kawiarnia reklama marketing blog

Znaczenie marketingu relacji dla małych i średnich firm

W marketingu obserwujemy i doświadczamy nieustannych zmian. Zmieniają się techniki, działania, narzędzia, metody, jak również samo podejście do istoty marketingu. Wraz z rozwojem rynków i technologii modyfikacji podlegają także nurty marketingowe leżące u podstaw skutecznych działań w poszczególnych branżach. Jednym z takich nurtów jest marketing...

Czytaj więcej
PESO employer branding

Model PESO w Employer Brandingu

Zastosowanie modelu PESO w działaniach Employer Brandingowych stanowi świetny sposób na zrozumienie, jak również uporządkowanie kanałów komunikacji, które może wykorzystywać dana organizacja. Dzięki tejże klasyfikacji, którą w 2014 roku wprowadziła Gini Dietrich, firmy mogą łatwiej odnaleźć się w mnogości dostępnych rozwiązań marketingowych i skupić się...

Czytaj więcej

Idealny marketing na dystansie 42,195 km

Od kameralnego biegu w Central Parku, który w 1970 roku ukończyło zaledwie 55 biegaczy i którego całkowity budżet nie przekraczał 1000 dolarów do masowej imprezy sportowej w której w 2013 roku wzięło udział ponad 50 tysięcy uczestników. Jednego z największych sportowych eventów, transmitowanego w telewizji...

Czytaj więcej

Paradoks wyboru i pochwała prostoty

Złożoność elementów, cech i płaszczyzn marki oraz wielopoziomowość oferty danej firmy, w obecnych czasach niekoniecznie muszą być czymś korzystnym i pożądanym. Nie przez wszystkich i nie w każdym przypadku. Czy ta śmiała hipoteza faktycznie ma potwierdzenie rzeczywistości? Przecież jako konsumenci walczyliśmy o nieograniczoną możliwość wyboru,...

Czytaj więcej

Tęsknota za przeszłością

Najwięcej na tym polu mają oczywiście do powiedzenia firmy, których produkty lub usługi sięgają historią chociażby lat 70–tych, 80-tych lub 90-tych. W ich przypadku nawiązania do kultowej odmiany produktu, opakowania, czy też logo lub typografii prezentowanej na reklamach dekady wcześniej mogą stanowić punkt wyjścia do...

Czytaj więcej
prasa marketing offline

Wyloguj się marketerze. Go offline.

Liczne wyniki badań, eksperci oraz media informują o kolejnym dynamicznym roku rozwoju reklamy internetowej w Polsce i na świecie. Segmenty takie jak mobile, social media i video napędzają coraz większe wydatki na reklamę online. W kontrofensywie pojawiają się jednak statystyki dotyczące zjawiska ślepoty banerowej, niskich...

Czytaj więcej