Miłosz Brzeziński Głaskologia - Recenzjaa

Recenzja książki “Głaskologia” Miłosza Brzezińskiego

Motywacja, to temat rzeka. Znanych jest wiele opracowań, badań, książek, publikacji i raportów, które mają przybliżyć źródła jej pochodzenia, wskazać sposoby wzmacniania, czy rozwijania. Książka „Głaskologia” autorstwa Miłosza Brzezińskiego, którą miałam ostatnio okazję przeczytać, dotyka właśnie tego obszaru - procesów motywacyjnych w bardzo szerokim ujęciu....

Czytaj więcej
Model PESO w Employer Brandingu - Okładka wpisu

Model PESO w Employer Brandingu

Zastosowanie modelu PESO w działaniach Employer Brandingowych stanowi świetny sposób na zrozumienie, jak również uporządkowanie kanałów komunikacji, które może wykorzystywać dana organizacja. Dzięki tejże klasyfikacji, którą w 2014 roku wprowadziła Gini Dietrich, firmy mogą łatwiej odnaleźć się w mnogości dostępnych rozwiązań marketingowych i skupić się...

Czytaj więcej
ekonomia współpracy w marketingu cover

Ekonomia współpracy w marketingu. Case studies: adidas, IKEA, Idea Bank

Ekonomia współpracy (collaborative economy), to zjawisko znane niemalże od zarania dziejów. Wzajemna wymiana dóbr, świadczeń oraz przysług funkcjonowała i funkcjonuje w społecznościach na całym świecie, umożliwiając jej członkom korzystanie z szerokiej gamy produktów i usług oferowanych przez innych, na zasadzie barteru lub odpłatności. Z drugiej...

Czytaj więcej