UGC Content Blog Artykuł

5 powodów dla których warto zainteresować się strategią User-Generated Content

W ujęciu psychologii reklamy i tego co "działa" w marketingu, IMHO warto bliżej przyjrzeć się strategii wykorzystania User-Generated Content, czyli treści tworzonych bezpośrednio przez odbiorców. Ich potencjał jest ogromny i nadal stanowczo zbyt rzadko wykorzystywany, zwłaszcza w Polsce. Szukasz treści autentycznych, dynamicznych, wzbudzających zaangażowanie i...

Czytaj więcej
Ekonomia współpracy Collaborative Economy

Ekonomia współpracy zmienia reguły gry (w marketingu)

Ekonomia współpracy, to zjawisko znane niemalże od zarania dziejów. Wzajemna wymiana dóbr, świadczeń oraz przysług funkcjonowała i funkcjonuje w lokalnych społecznościach na całym świecie, umożliwiając jej członkom korzystanie z szerokiej gamy produktów i usług oferowanych przez innych, na zasadzie barteru lub odpłatności. Z drugiej strony ekonomia...

Czytaj więcej
Kurs Coaching Advanced Szkolenie

CoachWise™ Advanced. Podsumowanie po pierwszej części kursu

Wpis ten będzie zapewne szczególnie interesujący dla osób zastanawiających się nad realizacją kursu z coachingu, także osób z działów HR.  Zebrałam tutaj sporo własnych, luźnych przemyśleń na temat kursu CoachWise™ Advanced, w którego pierwszej części, brałam udział nieco ponad miesiąc temu. Kurs CoachWise™ Advanced Na początku...

Czytaj więcej