Zadanie:
Zadanie:
NCR, to jedna z czołowych międzynarodowych korporacji działających w branży IT dla sektora usług finansowych, FMCG i bankowości. Dynamiczny rozwój polskiego oddziału, to sukces przede wszystkim globalnych marketingowych działań marki. Jednak w ramach lokalnych działań promocyjnych NCR Polska realizuje także szereg praktyk mających na celu wzmocnienie wizerunku, głównie w kontekście Employer Brandingu. Zostałam poproszona o pomoc w promocji jednego z takich działań – projektu NCR Masters Team.
Realizacja:
Zaproponowałam szereg działań nastawionych na rozwój oraz promocję projektu NCR Masters Team, z uwzględnieniem oczekiwań określonych na wstępie przez klienta. Przygotowana przeze mnie strategi komunikacji obejmowała m.in. stworzenie strony internetowej projektu, nawiązanie współpracy z ambasadorami, działania medialne oraz organizację cyklicznych eventów tematycznych.
W ramach ponad 2-letniej współpracy projekt NCR Masters Team rozwinął się na tyle, że świadomość jego submarki w grupie pracowników oraz klientów firmy wyniosła niemalże 100%. Czynności realizowane w ramach programu spotkały się z pozytywnym przyjęciem przez wszystkie zainteresowane grupy interesariuszy.
Chcesz być na bieżąco z moimi wpisami i otrzymywać ode mnie newsletter? Zostaw swój e-mail w okienku poniżej!
NCR Polska
8 września 2017
Doradztwo marketingowe, Plan komunikacji, Promocja projektu