Zadanie:
Zadanie:
W dniu 3 marca 2015 r. miał miejsce huczny jubileusz treningów biegowych Centrum Biegowego ERGO (SklepBiegowy.com). Zadaniem było zaplanowanie koncepcyjne, promocja, komunikacja marketingowa i zorganizowanie wydarzenia w atrakcyjnej formule. Także dobór i zaproszenie ciekawych gości oraz zdobycie sponsorów eventu.
Realizacja:
Na prośbę klienta opracowałam koncepcję eventu oraz zaplanowałam działania z zakresu komunikacji marketingowej. Pozyskałam sponsorów nagród, nawiązałam współpracę z gośćmi specjalnymi a także nadzorowałam przygotowanie materiałów graficznych, komunikacji na FB i online.
Na event zaprosiliśmy znane osoby z biegowego świata: maratończyka i dziennikarza Wojtka Staszewskiego oraz dziennikarza i komentatora sportowego Marcina Rosłonia. Sportowa część wydarzenia przeprowadziliśmy z klientem w ogrodzie Krasińskich w Warszawie. Biegacze brali udział w rywalizacjach i zabawach biegowych na różnym poziomie zaawansowania.
Z dodatkowych atrakcji, każdy chętny mógł przetestować buty z najnowszej kolekcji Asics SS2015. Na uczestników czekał również skromny poczęstunek po zakończonym treningu. Wielkim zainteresowaniem cieszyło się też losowanie nagród. Dzięki nawiązanej współpracy ze sponsorami, do rąk szczęśliwców trafiły m.in. zegarek biegowy TomTom Runner Cardio, buty biegowe Asics i Brooks, odżywki i sumplementy Squeezy, opaski kompresyjne Compressport, vouchery na profesjonalne porady żywieniowe w High Level Center, pasy i opaski Adidas Running i wiele innych cennych nagród. W treningu wzięło udział ponad 100 osób.
Chcesz być na bieżąco z moimi wpisami i otrzymywać ode mnie newsletter? Zostaw swój e-mail w okienku poniżej!
SklepBiegowy.com (Centrum Biegowe ERGO)
14 sierpnia 2017
Plan komunikacji, Promocja eventu