Zadanie:
Zadanie:
Ultramaratończyk Andrzej Radzikowski, to jeden z najsławniejszych polskich biegaczy startujący na dystansach ultra. Zwycięzca legendarnego biegu Spartathlon Ultra Race (246 kilometrów z Aten do Sparty), Mistrz Polski z 2013 w biegu 24-godzinnym i zdobywca wielu innych tytułów lekkoatletycznych. Moim zadaniem w trakcie ponad 2-letniej współpracy z Andrzejem było wyznaczenie i realizowanie długofalowej strategii komunikacji jego marki osobistej, z nastawieniem na rozwinięcie potencjału sponsoringowego.
Realizacja:
Na początku współpracy wspólnie z Andrzejem określiliśmy jakimi zasobami marketingowymi dysponuje oraz jakie są jego konkretne potrzeby. Szybko okazało się, że jednymi z najważniejszych oraz najpilniejszych działań do zrealizowania jest stworzenie jego strony internetowej oraz rozwinięcie komunikacji w social mediach. Kolejnym krokiem było wdrożenie działań PR. W bardzo krótkim czasie udało się nam nawiązać długoterminową współpracę z firmami, które zgodziły się sponsorować sportowca, m.in. firmą Brubeck Polska.
W ramach strategii Public Relations koordynowałam także publikację wielu materiałów prasowych na temat Andrzeja Radzikowskiego. Ultramaratończyk był także gościem licznych audycji radiowych (Radio Czwórka i inne), a także programów telewizyjnych (Dzień Dobry TVN).
Moje doradztwo marketingowe w ramach usług realizowanych na rzecz Andrzeja Radzikowskiego przyczyniło się do wzrostu wartości medialnej marki osobistej klienta, jak również przełożyło na wymierne efekty w postaci pozyskania sponsorów na rozwój jego kariery sportowej.
Chcesz być na bieżąco z moimi wpisami i otrzymywać ode mnie newsletter? Zostaw swój e-mail w okienku poniżej!
8 września 2017
Doradztwo marketingowe, Personal Branding, Plan komunikacji