Zadanie:
Zadanie:
Moja współpraca z firmą No Limit rozpoczęła się wraz z rosnącymi potrzebami klubów sportowych No Limit CrossFit Ursus i No Limit CrossFit Dziki w obszarze marketingu oraz promocji. Dotychczasowe działania nie przynosiły wymiernych korzyści, z kolei potencjał rynkowy i popyt na zajęcia oraz usługi crossfitowe przeżywał (w tamtym okresie) swój rozkwit.
Dla mojego klienta ważne było, aby lepiej zakomunikować ofertę klubów szerszemu gronu potencjalnych klientów, jak również sprawić, aby zostali stałymi klientami marki z uwzględnieniem strategii cross- i up-sellingowych (oprócz zajęć CrossFit marka No Limit posiada w swojej ofercie także zajęcia dla dzieci, szeroką ofertę sklepu stacjonarnego wraz z produktami własnymi, jak również organizuje liczne szkolenia dodatkowe oraz obozy w sezonie letnim).
Realizacja:
Pierwszym etapem współpracy było wykonanie przeze mnie dokładnej analizy rynku i konkurencji, a także analizy SWOT marki No Limit dla poszczególnych klubów. Prześledziłam działania, które były realizowane w przeszłości identyfikując jednocześnie punkty krytyczne, które osłabiały siłę promocji klienta. Wzięłam pod uwagę spektrum działań marketingowych w ramach podziału na Digital, BTL i ATL (w tym przypadku głównie outdoor) oraz podział budżetu na poszczególne media i narzędzia. Temu etapowi towarzyszyło także wyznaczenie konkretnych celów wizerunkowych i sprzedażowych dla marki. W ramach budżetu, który został przedstawiony przez właścicieli marki jako dostępny na miesięczne akcje marketingowe, stworzyłam plan marketingowy będący odpowiedzią na oczekiwania i postawione wspólnie cele.
W przypadku tego klienta skupiłam się przede wszystkim na systematyczności oraz regularności realizacji poszczególnych działań marketingowych, jak również nad spójnością komunikacji marketingowej. Zaproponowałam dodatkowe formy promocji (m.in. współpracę z influencerami, działania content i video marketingowe oraz działania cross-promocyjne podmiotami oferującymi usługi komplementarne).
Efektem mojej pracy było zwiększenie zysku na sprzedaży usług i produktów oferowanych przez markę No Limit, rozszerzenie liczby klientów klubów sportowych, jak również wzrost świadomości marki na rynku warszawskim
Chcesz być na bieżąco z moimi wpisami i otrzymywać ode mnie newsletter? Zostaw swój e-mail w okienku poniżej!
No Limit Goup
8 stycznia 2019
Plan komunikacji, Wprowadzenie marki na rynek