Human to Human a Candidate Experience Employer Branding Polska

Trend Human To Human, a Candidate Experience

Candidate Experience, to jeden z wielu elementów wpływających na wizerunek marki pracodawcy.  Na ile istotny spośród innych? Za odpowiedź mogą posłużyć między innymi wyniki IV badania Candidate Experience w Polsce, z którego wynika, że co drugi kandydat wskutek doświadczeń w procesie rekrutacji zmienił nastawienie względem...

Czytaj więcej
Employer Branding Marka Anita Chabrowska

Jak zbudować silną markę? Pięć cech silnych marek

Budowa silnej marki, to prawdziwa sztuka. Czasochłonna, wymagająca wytrwałości, odwagi, przemyślanej strategii oraz zrozumienia rynku i aktualnych trendów. Employer Branding podlega w tej kwestii identycznym zasadom. Inwestycja w markę zwraca się jednak z nawiązką o czym świadczyć mogą sukcesy m.in. takich firm jak Google, Apple,...

Czytaj więcej
Filozofia Kaizen Recenzja Ksiazka

Filozofia Kaizen – małymi krokami do wielkiej zmiany

Jakiś czas temu czytałam książkę autorstwa Roberta Maurera "Filozofia Kaizen", która została mi polecona przez trenera kursu coachingowego w którym uczestniczyłam. Publikacja ta stanowi świetne uzupełnienie technik i narzędzi stosowanych w procesie coachingu, który z założenia ukierunkowany jest właśnie na zmianę zachowań, nawyków lub działań...

Czytaj więcej
Glaskologia Ksiazka Okladka Cover Photo

Recenzja książki “Głaskologia” Miłosza Brzezińskiego

Motywacja, to temat rzeka. Znanych jest wiele opracowań, badań, książek, publikacji i raportów, które mają przybliżyć źródła jej pochodzenia, wskazać sposoby wzmacniania, czy rozwijania. Książka „Głaskologia” autorstwa Miłosza Brzezińskiego, którą miałam ostatnio okazję przeczytać, dotyka właśnie tego obszaru - procesów motywacyjnych w bardzo szerokim ujęciu....

Czytaj więcej