prasa marketing offline

Wyloguj się marketerze. Go offline.

Liczne wyniki badań, eksperci oraz media informują o kolejnym dynamicznym roku rozwoju reklamy internetowej w Polsce i na świecie. Segmenty takie jak mobile, social media i video napędzają coraz większe wydatki na reklamę online. W kontrofensywie pojawiają się jednak statystyki dotyczące zjawiska ślepoty banerowej, niskich...

Czytaj więcej

Sprytny konsument na zakupach. Poznaj 5 sposobów, aby zachęcić klienta do zakupu

Sprytny konsument dąży do tego, aby dokonywać zakupów z rozwagą, w sposób racjonalny, przemyślany i zorganizowany. Stara się być doskonale rozeznany w narzędziach umożliwiających mu porównywanie cen, właściwości oraz parametrów jakościowych produktów. Liczy, mierzy, waży, sprawdza opakowania wraz z ich zawartością. Kupuje na promocjach i...

Czytaj więcej
zdjecia biznesowe dla freelancerow

Zdjęcia biznesowe: jak się dobrze przygotować do sesji fotograficznej?

Wizualna strona firmy oraz marki, to jeden z ważniejszych elementów prowadzenia działalności. Identyfikacja wizualna, materiały graficzne, strona internetowa oraz zdjęcia potrafią skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców. Zainteresować ich naszym produktem, usługą lub naszą osobą, w przypadku biznesów gdzie usługi świadczone są osobiście np. freelancerów i przedstawicieli...

Czytaj więcej
art branding marketing doświadczeń

Art Branding w przestrzeni polskich miast. Kontrowersyjny mariaż marketingu ze sztuką

Zamiast monologu, rozmowa z konsumentem. Zamiast narzucania swoich racji, zaproszenie klienta do świata marki. Zamiast dążenia do dominacji reklamowej, umiejętne i będące w symbiozie z odbiorcą wtapianie się w otaczającą go przestrzeń. Na tym ostatnim trendzie bazują różnego rodzaju miejskie projekty artystyczne, w Polsce wykorzystywane...

Czytaj więcej
jak grać z zetami blog anita chabrowska-karpińska

Jak grać z Zetami?

W niedalekiej przyszłości, pokolenie Z będzie jedną z najważniejszych grup, nad którą pochylać się będą przedstawiciele marek i o których będą walczyć pracodawcy. Dlatego zrozumienie wartości, którymi kieruje się ta generacja oraz jej cech i nawyków staje się powoli przedmiotem zainteresowania coraz większej rzeszy marketerów...

Czytaj więcej
UGC Content Blog Artykuł

5 powodów dla których warto zainteresować się strategią User-Generated Content

W ujęciu psychologii reklamy i tego co "działa" w marketingu, zdecydowanie warto bliżej przyjrzeć się strategii wykorzystania User-Generated Content, czyli treści tworzonych bezpośrednio przez odbiorców. Ich potencjał jest ogromny i nadal stanowczo zbyt rzadko wykorzystywany, zwłaszcza w Polsce. Szukasz treści autentycznych, dynamicznych, wzbudzających zaangażowanie i...

Czytaj więcej
Human to Human a Candidate Experience Employer Branding Polska

Trend Human To Human, a Candidate Experience

Candidate Experience, to jeden z wielu elementów wpływających na wizerunek marki pracodawcy.  Na ile istotny spośród innych? Za odpowiedź mogą posłużyć między innymi wyniki IV badania Candidate Experience w Polsce, z którego wynika, że co drugi kandydat wskutek doświadczeń w procesie rekrutacji zmienił nastawienie względem...

Czytaj więcej
Kurs Coaching Advanced Szkolenie

CoachWise™ Advanced. Podsumowanie pierwszej części kursu

Wpis ten będzie zapewne szczególnie interesujący dla osób zastanawiających się nad realizacją kursu z coachingu, także osób z działów HR.  Zebrałam tutaj sporo własnych, luźnych przemyśleń na temat kursu CoachWise™ Advanced, w którego pierwszej części, brałam udział nieco ponad miesiąc temu. Kurs CoachWise™ Advanced Na początku...

Czytaj więcej