Zadanie:
Zadanie:
Zadanie przed jakim stanęłam, to zaplanowanie i zrealizowanie spójnych marketingowych działań komunikacyjnych w ramach organizacji konferencji prasowej fundacji Green Cross Poland. Event był dużym wydarzeniem, którego oprawa marketingowa musiała sprostać wysokim oczekiwaniom klienta (Pani Dominiki Kulczyk).
Realizacja:
Na zlecenie agencji Riposta opracowałam wraz z teamem kreatywnym unikalną koncepcję eventu będącą odpowiedzią na oczekiwania klienta. Byłam także odpowiedzialna za wybór (rekomendacja) podwykonawców do realizacji całości akcji. Zaproponowałam także szereg działań promocyjnych w ramach eventu. Przygotowałam scenariusz wydarzenia, nadzorowałam przygotowanie harmonogramu działań PR, przygotowanie zaproszeń, stworzenie press packów dla dziennikarzy, jak również materiałów BTL, w tym kreacji graficznych.
Efekt? Na terenie warszawskiego Pałacu na Wodzie zlokalizowanego w Łazienkach Królewskich odbyła się niezwykła debata w której uczestniczyli najważniejsi przedstawiciele polskiego biznesu, administracji, nauki, organizacji pozarządowych i mediów. Spotkanie poprowadził redaktor Jarosław Kuźniar, a swoją obecnością na wydarzeniu zaszczycili m.in. Prof Andrzej Kraszewski – Minister Środowiska, Dr Jan Kulczyk – Przewodniczący Rady Dyrektorów Green Cross International, Członkowie Rady Green Cross Poland: Ambasador Janusz Reiter – Zastępca Przewodniczącego Rady Green Cross Poland, Minister Waldemar Dąbrowski oraz Prezes Jarosław Sroka. Całość eventu została zorganizowana na najwyższym poziomie.
Chcesz być na bieżąco z moimi wpisami i otrzymywać ode mnie newsletter? Zostaw swój e-mail w okienku poniżej!
Fundacja Green Cross Poland
14 marca 2018
Doradztwo marketingowe, Promocja eventu, Promocja projektu