outsourcing marketingu

Outsourcing marketingu. Na czym polega i jakie są plusy tego rozwiązania?

Outsourcing, to powierzanie innej firmie zewnętrznej lub osobie części bądź całości zadań, które wcześniej firma realizowała własnymi zasobami. Mówiąc prostszym językiem, jest to zlecanie podmiotom zewnętrznym działań, których nasza własna firma, z różnych przyczyn nie chce lub nie może wykonywać samodzielnie. Outsourcing marketingu odnosi się...

Czytaj więcej
odważne kampanie reklamowe

Przełamując stereotypy. Odważne kampanie odważnych marek.

Głównym celem większości reklam jest sprzedaż. Kampanie wizerunkowe, informujące o rebrandingu, utrwalające markę w naszej pamięci lub teaserowe, również w efekcie zmierzają do tego samego. Mają wypromować firmę, markę, usługę, osobę, wydarzenie, instytucję lub produkt, przedstawić je w jak najlepszym świetle i doprowadzić do sprzedaży,...

Czytaj więcej

Jak grać z Zetami? Jak tworzyć reklamy skierowane do pokolenia Zet?

W niedalekiej przyszłości, pokolenie Z będzie jedną z najważniejszych grup, nad którą pochylać się będą przedstawiciele marek, także świata sportu. Dlatego zrozumienie wartości, którymi się kieruje oraz cech i nawyków tej generacji staje się powoli przedmiotem zainteresowania coraz większej rzeszy marketerów oraz właścicieli firm, również...

Czytaj więcej