Marketing relacji przewagą konkurencyjną w marketingu małych firm

Marketing ulega nieustannym zmianom. Stwierdzenie to jest triuzmem, ale warto o nim pamiętać. Tym bardziej, że żyjemy w czasach, kiedy zmiany te następują naprawdę szybko. Nie ma tygodnia, abyśmy nie usłyszeli o modyfikacjach wprowadzanych przez Facebooka, czy inne portale społecznościowe. Zmieniają się narzędzia, metody, techniki,...

Czytaj więcej
influencer marketing

Influencer marketing od podstaw

Słyszeliście o blogu Michała Szafrańskiego "Jak oszczędzać pieniądze?", ekipie Abstrachuje, blogerkach Maffashion i Macademian Girl, bądź blogu Make Life Easier? Z pewnością tak. Obecnie niemalże każda branża, tematyka oraz obszar zagospodarowane są przez twórców internetowych. Influencerzy zyskują już rozgłos i popularność na miarę przedstawicieli show-biznesu,...

Czytaj więcej
strategia kreowania marki

Pięć najważniejszych zasad w procesie kreowania marki

Nie ma dwóch identycznych firm ani marek. Dą jednak pewne uniwersalne zasady, które należy brać pod uwagę w procesie tworzenia strategii marketingowej naszych produktów i usług. Jakie działania należy zatem podejmować, aby zbudować pożądaną przez klientów markę? Odpowiedź znajdziesz w poniższym artykule. Wyróżniająca strategia marketingowa Silna marka,...

Czytaj więcej